بى اسم
بى اسم
به وبلاگ من خوش آمديد.....................Welcom to my web

 مهربان چگونه از یاد میروی ؟ وقتی که بر صخره ی وجودم کتیبه ای ؟

.

.

.

عشق یعنی توی گوشیت یه سری اس ام اس هست که،

عمرا دلت بیاد پاکشون کنی …

.

.

.

یک بار خواب دیدن تو… به تمام عمر می‌ارزد پس نگو

نگو که رویای دور از دسترس، خوش نیست

قبول ندارم گرچه به ظاهر جسم خسته است ولی دل دریایست

تاب و توانش بیش از اینهاست. دوستت دارم و تاوان آن هرچه باشد

.

.

.

سخت ترین فعلی که برایت به سادگی صرف کردم ، عمرم بود

.

.

.

میدونی خوش بخت ترین زوج دنیا کیه … ؟

خنده و گریه . . . . !

به ندرت با هم دیده میشن اما وقتی با هم دیده میشن

اون بهترین لحظه ی زندگیه…!

.

.

.

از “تو” دلگیر نیستم ، از دلم دلگیرم که نبودنت را صبورانه تحمل میکند !

.

.

.

نبوده ، نیست ، نخواهد بود !

عزیزتر از تو کسی برای من . . .

.

.

.

این که من میکشم درد بی تو بودن نیست ، تاوان با تو بودن است

.

.

.

اگر تو را امتحان میگرفتند ، بی شک من رتبه ی اول میشدم ،

بس که تکرار کردم نامت را در مرور خاطرات

.

.

.

میترسم کسی بوی تنت را بگیرد ، دلت را بشنود و تو خو بگیری به ماندنش ،

چه احساس خط خطی و مبهم ایست این عاشقانه های حسود من

.

.

.

فارغ از هرگونه آز و ناز میخواهم تو را

گر نباشم در جهان هم باز میخواهم تو را

.

.

جناق میشکستیم و میگفتیم یادم تو را فراموش ،

امروز تمام استخوانهایم شکسته و هنوز فراموشت نکردم

.

.

.

مهربانتر از من دیدی نشانم بده ،

کسی که بارها بسوزانیش و باز هم با عشق نگاهت کند

.

.

.

گفتی یلدا می آیی ، انار چشمانم را دانه دانه بر سر راهت ریختم تا راه خانه ام را گم نکنی

.

.

.

تو را هیچگاه نمی توانم از زندگی ام پاک کنم چون تو پاک هستی

می توانم تو را خط خطی کنم که آن وقت در زندان خط هایم برای همیشه ماندگار میشوی

و وقتی که نیستی بی رنگی روزهایم را با مداد رنگی های یادت رنگ می زنم

.

.

.

چه زیبا گفت مترسک ، وقتی نمی شود به سمتت آمد ، همین یک پا هم اضافی است

.

.

.

از چوپانی پرسیدند چه خبر ؟

با لحن تلخی گفت : گرگ شد آن بره ای که نوازشش میکردم

.

.

.

خوش میگذره مال قدیم بود ، الان دیگه فقط خوشیم که میگذره

.

.

.

زخم های دستم را میبندند و میگویند چرا با خود چنین کردی ؟

ولی افسوس کسی زخم بزرگ دلم را ندید تا بگوید چرا با تو چنین کردند !

.

.

.

من به دنبال کسی میگردم که غمش را با من تقسیم کند

من دلم را با او و پس از آن هر دو با هم به تماشای بهار برویم

.

.

.

فاصله ها دروغ هستند وقتی مهربانی تو از دور هم احساس می شود

.

.

.

روزی که دلم پیش دلت بود گرو….دستان مرا سخت فشردی که نرو

روزی که دلت به دیگری مایل شد….کفشان مراجفت نمودی که برو

.

.

.

دیدی غزلی سرود؟

عاشق شده بود

انگار خودش نبود

عاشق شده بود

افتاد.شکست . زیر باران پوسید

آدم که نکشته بود

عاشق شده بود

.

.

.

مرا از یاد خواهی برد ؟ نمیدانم ! ولی میدانم از یادم نخواهی رفت

.

.

.

همیشه سعی کن با کسی دوست شوی که دلش بزرگ باشد

چون خودت را برای ورود به قلبش کوچک نکنی

.

.

.

چقدر سخته تو خیالت ساعتها باهاش حرف بزنی

اما وقتی دیدیش هیچ چیزی به جز سلام نتونی بگی !

.

.

.

عشق نمی پرسه تو کی هستی؟ عشق فقط میگه: تو ماله منی

عشق نمی پرسه اهل کجایی؟ فقط میگه: توی قلب من زندگی می کنی

عشق نمی پرسه چه کار می کنی؟ فقط میگه: باعث می شی قلب من به ضربان بیفته

عشق نمی پرسه چرا دور هستی؟ فقط میگه: همیشه با منی

عشق نمی پرسه دوستم داری؟ فقط میگه: دوستت دارم

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, توسط مديريت